Shoppat lyx och budget

shopping

Idag har jag unnat mig själv lite shopping. Egentligen är jag helt pank men jag åkte till stan i jakt på nytt headset till telefon, för att växla pengar och så hade jag presentkort på NK som jag fått av min farfar i födelsedagspresent. Tre flugor i en smäll, helt enkelt!

bow Loot of the day bow


shoppingloot

Väska i Metallic från Accessorize 175.50 kr
Tygkasse från Marc by Marc Jacobs 640 kr
Rexcore Bullet Headset i lila från Kjell & Co. 99 kr
Busskortshållare med Londonmotiv från Accessorize 35 kr

Det blev en väldans blandning mellan budget och lyx. Köpte först Marc by Marc Jacobs-kassen då jag hade presentkort på 1000 kr på NK och sedan fick jag tillbaka kontanter. När jag besökte Accessorize hade de nedsatt pris på väskan i metallic som jag spanat in tidagare. Vilken tur! Jag är glad att jag fick mig en rejäl dos shopping eftersom jag måste leva fattigt framöver. Frågan är nu vilken väska jag ska använda i imorgon? Haha 😀

Leave a Reply

