Slutet, men ändå början

IMG_1106 IMG_1120

Min c-uppsats är nu inlämnad och snart kan jag ansöka om examen, och så har jag denna vecka skrivit in mig på arbetsförmedlingen. Men innan jag börjar jakten på karrieren på allvar så väntar en vecka i solen med min kära mor som tar med mig till Teneriffa som tidig examenspresent. Så idag har jag umgåtts lite med pojkvännen som bjöd på årets första semla i Rönninge. Supergott men alltför mättande (haha). Och nu packas det för fullt. Jag har tänkt ta med systemkamera till ön så när jag kommer tillbaka hoppas jag på att posta en massa fina bilder. Håll utkik på Instagram och Twitter efter resebilder och annat till jag kommer tillbaka

¡Hasta la vista! pill

Leave a Reply

