Veckans prognos och boobs

tumblr_lz77xngPO61r7z707o1_500

Om detta stämmer borde jag inte ha några problem att få jobb, med mina boobs som jag önskar vorre mindre så jag t ex kan jogga, fast skulle de hjälpa mig få jobb så… Haha, eller inte.

Men skämt åsido, det har gått lite knackigt den här veckan. Har haft mycket att göra, och mycket mer är det att göra framöver. Mycket springande hit och dit. Har några trevliga evenemang att se fram emot med tjejjouren i min kommun där jag jobbar ideellt.  Bland annat ska jag få åka på utbildning en helg med Roks i mars. När jag inte har haft något att göra har jag varit dödstrött och haft migrän på grund av sömbrist + gnisslande tänder. Har sökt jobb och så som servitris, kassa mm, men inga jobb som jag faktiskt vill ha. Har inte orkat ta itu med med att uppdatera CV för det. Så fort jag gjort detta finns det jobb på platsbanken som jag tror jag skulle kunna få så jag ska se till att söka dessa under nästa vecka.

Och nästa vecka ska jag ta hand om min hälsa då jag ska lämna blodprov för att kolla sköldkörteln, besöka tandläkare om tandagnisslan och kurator om eh.. allt annat! Hoppas på det bästa! rainbowshootingstar2

Leave a Reply

