Valentines <3

20130214-112101.jpg

Hittade detta kort på Pinterest och ångrar nästan mitt hemgjorda kort jag förberett till pojkvännen. Fast kortet skulle nog ända passa mig bättre än honom. Jag älskar The Jetsons, tittade på Cartoon Network jämt när jag växte upp. Jag ville vara Judy Jetson, trots att hon var en tonåring med vitt hår haha. Jag drömmer fortfarande om ett hem och en bil som dom har i den serien. Är väl bara att vänta till år 2060 haha.

20130214-163143.jpg
Här är mitt kort till min pojkvän. Kanske inte verkar vara ett kort man ger till en kille men det är en intern grej mellan oss om citronfjärilar. Fattig som jag är får man ta till vara på det man har, nämligen Adobe Master Collection, tillgång till skolans färgprintare och så har jag dammat av min craftrobo som kan skära papper. Blir intressant att se hans reaktion!

Hoppas ni alla har en underbar dag! ❤ ❤ ❤

Leave a Reply

