Nya vecka, nya tag

Jag har sökt mitt första jobb som grafisk formgivare. Får hoppas att de hör av sig, det vore verkligen jättekul ifall det bara hörde av sig, får då vet jag att det finns en chans. Jag ska fortsätta att söka den här veckan, platsbanken har ett par intressanta jobb så jag ska fila på personligt brev och skicka in ansökan i slutet av den här veckan.

tumblr_m5lft62LI81rxzyx0o1_500

Den här veckan har jag tänkt börja träna. Men jag får ta det lugnt då jag har problem med sköldkörteln. Det gör en trött och då blir man rädd för träning, att man använder all energi på gymmet och så är all energi slut när man ska göra viktiga saker. Jag har läst att vi med sköldkörtelproblem inte klarar av återhämtingen efter träning som vanliga människor, så ingen hårdträning för då får man väldigt ont. “Lazy Girls Workout”, som jag hittade på Pinterest kanske är bra för sådana som mig. Mina kläder sitter åt och jag har inte råd med nya, så jag tänkte försöka gå ner ca 4 kg, till min idealvikt. Det är också bra för min astma. I mitt hus är det gratis tillgång till gym och pool så det är bara att utnyttja. Jag tänkte gå ner nu och promenera en kvart på löpbandet och stretcha lite, jag vill inte anstränga mig för mycket då jag har körkonsert i kväll där min energi behövs. Imorgon hoppas jag på mer.

Leave a Reply

