OMFG O_O

Det blev totalt fem mail till diverse företag igår och det har redan lönat sig.  En reklambyrå hörde av sig efter mitt mail och de vill att jag ska komma över på kaffe på fredag. OMFG!!!!! Jag dricker inte kaffe men vem vet, om detta leder till något kanske jag ska börja.

kaffepanik

Och vad ska jag ha på mig? Dessutom vet jag inte om det blir som en jobbintervju eller vad det blir. Kan de erbjuda mig en praktikplats, eller inte? Sjukt spännande. Det verkar vara en ganska annorlunda rolig reklambyrå vilket skulle passa mig så jag vill så gärna att det leder till något. Men det är bara att ta det lugnt och vänta till fredag. Kom förresten i kontakt med en telefonförsäljare som skulle erbjuda mig jobb så jag hade råd med digital-tv haha. Jag fick ett nummer att ringa och det var garanterat jobb, men jag vet inte vad för jobb det var. Ska jag våga ringa? Har minsann aldrig varit med om en sån desperat, men trevlig  telefonförsäljare. Vi får se vad som händer med allt helt enkelt.

I kväll blir det av och agera stolt flickvän då min pojkväns band spelar på Stampen i Stockholm. Gillar ni ny spännande musik? Då kan ni lyssna på bandet Gullmarsplan på Spotify här nedan. Min pojkvän spelar keyboard rainbowshootingstar2

Ciao!

2 thoughts on “OMFG O_O

Leave a Reply

