Veckans prognos

20130301-160347.jpg20130301-160333.jpg

Då har jag varit på besök på en reklambyrå. Det gick fort och det var i stort sätt som en vanlig jobbintervju. Känns inget vidare, jag har ju aldrig lyckats ta mig vidare när jag blivit intervjuad för jobb. Jag har svårt för det på grund av nerver. Eventuellt har de en praktikplats åt mig som börjar i april, men det är fler sökanden så vi får hoppas.

När jag kom hem gjorde jag chokladmaränger av överblivna äggvitor. Att jag aldrig gjort dessa innan, supergoda ju! Blir säkert gott till glass. Jag gillar inte att slänga mat, speciellt när jag är en fattiglapp som nu. Jag är rätt bra på att hitta på saker med de medel jag har och nu ser jag framåt.

Äntligen helg!

Leave a Reply

