När dom inte hör av sig…

Jag förstår inte varför man inte kan få svar av vissa man söker jobb hos. Visserligen förstår jag ifall de får in hundra miljoner mail men ändå, hur lång tid tar det att skicka ett litet mail? Ett  par sekunder? Det värsta är när man faktiskt får komma in på intervju och man blir helt extatisk, sedan under intervjun får man höra det vanliga “vi hör av oss…” och väldigt många gånger har de inte hört av sig. Gah!!! Jag kollar mailen var tioende sekund för svar om prakitkplatsen som jag eventuellt kommer få, de sa att de skulle höra av sig tidigt den här veckan och nu har tisdag snart passarat, men det är väl bara att vänta. Söker andra jobb så länge för jag räknar inte med att få den samtidigt som jag räknar med den. 😦

hello

Idag är en sådan där dag då det inte känns nåt vidare. När jag skickar mina ansökningar är jag positiv och ser ljust på allt. Men när jag inte får svar så blir jag väldigt frustrerad. Jag behöver verkligen en sysselsättning. Jag kan inte sitta hemma och leka med Barbies och sjunga biografiska låtar hela dagarna. Jag behöver komma ut och göra saker. Jag håller på att bli smått galen. Det har iaf löst sig med pengar så nu har jag äntligen råd med riktig mat så jag ska se till att äta gott idag. Jag behöver det!

2 thoughts on “När dom inte hör av sig…

Leave a Reply

