Humor, den bästa medicinen

Jag känner att de senaste inläggen har varit lite deppiga. Så därför tänkte jag göra att inlägg med lite humor. Jag har hört att man tydligen kan få jobb via twitter så jag besöker hashtag #nyttjobb med jämna mellanrum och ibland dyker det upp saker som fångar mitt intresse. Den här gav mig ett gott skratt igår kväll.

gud

Nästa blir en liten comic jag snickrade ihop för att skicka till min pojkvän. Det är nämligen så att jag gillar att luta mig mot något när jag sover och han är perfekt för det. Ibland får jag ta in en ersättare av en gigantisk snöleopard som jag fick på min student. Dessutom är han mitt mänskliga element eftersom han värmer, inte bara min säng utan hela min lägenhet. Jag fryser alltid enormt när jag sover hemma ensam och tvingas ta på mig flannelpyjamasen. Häromnatten var därför lite jobbig, som ni kan förstå ;D

ragecomic

Humor är nog den bästa medicinen. Inte sant? pill

2 thoughts on “Humor, den bästa medicinen

Leave a Reply

