Ny vecka

IMG_1521[1]En helt ok måndag med ny skiva. Taylor Swifts senaste RED som jag längtat efter i månader, men jag har inte riktigt känt att jag har råd och har egentligen inte det nu heller, men jag unnade mig själv denna för ca 120 kr. Ser fram emot att gå till gymmet och träna till de nya tonerna, då jag ofta tränar till Taylor Swift. Vet inte varför men hon hjälper mig igenom träningspasset haha. Sedan har det bakats till körrepet jag ska på i kväll.

En liten uppdatering angående jobb/praktik:

  • Väntar fortfarande på svar från reklambyrån som intervjuade mig för 1½ vecka sedan.
  • Ifall de inte blir nåt så ska jag på jobbintervju på Grönan i början av april så då kanske jag får ett jobb över sommaren.
  • I helgen var jag på en aktivitet tillsammans med tjejjouren tillsammans med min mamma och jag träffade en kvinna från kvinnojouren som tydligen är min mammas gamla kollega och hon har nämnt mig för sin son som i sin tur jobbar på en reklambyrå, så jag ska maila honom. Kanske en möjlighet?
  • Ifall inget av ovanstående skulle fungera så pratar min mamma om intensivkurs för körkort. Det är dags för mig att ta det där körkortet nån gång! 😛

Så ja, inget är bestämt men det finns fortfarande möjligheter så den här veckan borde jag inte deppa lika mycket som förra veckan. Man få vänta och se helt enkelt! 😀

 

Leave a Reply

