Äntligen svar + stjärnglans

Nu har jag fått svar. Fick precis ett mail från reklambyrån jag träffade förrförra veckan och de sa att praktikplatsen var upptagen av frilandsresurser, vad nu det betyder. Att de inte tar emot praktikanter alls just nu? Men men, de sa iaf inte att praktikplatsen gått till någon annan och de tackade för att för möjligheten att träffa mig så no hard feelings. Jag har en jobbintervju på Grönan i början av april och annat på G så carry on, carry on.

starlight

Är för övrigt rätt glad. Jag har lyssnat en hel på Taylor Swifts album RED och jag är helt besatt. Men som det märks på den här bloggen så är jag drygt 13 år på insidan så jag behöver inte förklara mig varför jag gillar henne så mycket. Skämt åsido, hon är en enromt duktig låtskrivare. På albumet RED har hon samarbetat med Max Martin på några låtar och han har gjort ett grymt jobb. Hon lyckats också i sin enkelhet, då hon i en eller två låtar endast använder sig av två ackord i verserna. Jag blir sjukt inspirerad att skriva egna låtar när jag hör det. Har egentligen mycket mer att säga men jag stoppar mig själv nu. Lyssna i stället när hon framför låten Red från albumet med samma namn. Annars rekomenderar jag låtarna State Of Grace och Starlight.

Visste ni att moi, skriver egna låtar? Yup, men det är bara min pojkvän som har hört och det är inte mycket han har hört. Jag planerar dock att låta folk höra, men jag måste bygga på mitt självförtroende först. Älskar musik och sång lika mycket som jag älskar grafik, om inte mer. rainbowshootingstar2

Leave a Reply

