Projektanställning? Moi?

73be19040836d5c8b6e0ceacff6a1a11
3906b1306c878bc9a27a58b381274d56

Blair Waldrof är allt klok, hon. Och alldeles underbar på alla sätt. Men jag ska berätta att jag fått ett erbjudande. Jag sökte praktik på en webbyrå för två veckor sedan och fick svar idag. De sa att de var väldigt intresserad av mig eftersom jag verkar vara en “driven och ambiös person”. Äntligen någon som ser mitt rätta jag. De har ett projekt på gång, och undrade om jag skulle vara intresserad av jobba med det och få en projektanställning. Alltså att jag skulle få jobba, och faktiskt få betalt?

Mitt svar:

fuck-ya-happy-cat-meme-generator-hell-yes-49e1cf

Det var så klart inte det svaret jag mailade. MEN jag mailade att jag var fri, intresserad, och frågade vad det var för projekt och vilka arbetsuppgifter som ingår, som en true professional business woman. Så vi får se om det här kan bli nåt seriöst. Men även om det inte är det så är det ännu ett tecken på att mitt CV och min portfolio är bra och att folk ÄR intresserade. En bra dag helt enkelt. Och imorgon åker jag på utbildning till *drum roll* Lidingö! Skönt att inte behöva lämna Stockholm. Jag ska representera tjejjouren där jag jobbar ideelt och lära mig bli en bättre jourtjej. Så det blir kul!

2 thoughts on “Projektanställning? Moi?

    • Tack för din kommentar! Men jag fick tyvärr inte jobbet pga för lite erfarenhet. Det är synd, för de hade en kontorshund. Men det finns andra jobb 😀

Leave a Reply

