Dress up like hipsters ♫

Handikappad som jag är utan fungerande teknik så lånar jag pojkvännens MacBook Air och känner mig riktigt hipsteraktig. Men jag kan berätta att intervjun i onsdags kändes asgrym. Fick bland annat höra att det var bra att jag var en tjej som tror på sig själv, och ja det gör jag när det gäller webbdesign.  Jobbet gick ut på att jobba i wordpress vilket jag faktiskt verkligen skulle kunna trivas med, även om jag också brinner för grafisk formgivning så kan jag absolut se mig själv jobba med wordpress hela dagarna. Om jag får jobbet kommer jag dessutom få en kontorshund som bonus. Coolt va? ;D Så vi väntar och ser helt enkelt…

rock

Utan dator får man hålla sig sysselsatt med annat än jobbsökning, bloggande eller design. Så idag klädde jag mig i denna underbara utstyrsel med min sportiga Bronx-tröja inhandlad vid Time Square på Forever 21 (inte alls i Bronx) och sportiga sockor för att spela pingis på gratisgymmet hemma hos mig. Jag rockade med rockring också. Visst ser jag grym ut? ;D

Nu mina damer och herrar, tänker jag kolla in Taylor Swifts nya musikvideo av låten 22 (som jag har som ringsignal). Ha det gött! rainbowshootingstar2

One thought on “Dress up like hipsters ♫

Leave a Reply

