Grönan i sommar?

Ledsen att jag inte bloggat tidigare, min dator är fixad, det var bara damm i den som de på Netonet blåste ur och sedan har jag fixat min lägenhet, påskpysslat och varit magsjuk och allmänt trött. Men nu är jag tillbaka igen!

Fick svar, från webbyrån där jag var på intervju senast, att jag inte fick jobbet på grund av att jag inte hade tillräckligt med erfarenhet, vilket jag tycker är skitsnack. De står ju i mitt CV vilken erfarenhet jag har, så varför ens ta in mig på intervju? Men men, det jobbet hade varit super men jag går vidare. Imorgon ska jag på intervju på Grönan i Stockholm och det ser jag fram emot. Hoppas på att få jobb med att sälja sockervadd. Detta inspirerade mig till att göra denna fina vektorbild med sockervadd. Haha, kanske ska printa den och ge till dom på Grönan? Man ska ju sticka ut, säger man ju och design är och mitt barnsliga sinne är min styrka 😀

sockervadd

Har många bekanta som jobbar på Grönan så jag tror det skulle vara kul, och även om det inte är drömjobbet så ser jag tre plus:

1. Tjäna egna pengar och slippa socialen ett tag
2. Merit till mitt CV
3. Något att göra i sommar.

Jag kan endast vinna om detta leder till något. Och då kanske jag kan ta en paus med att leta praktik och söka något till i höst i stället. Får se om de gillar mig bara ;D

Leave a Reply

