Två veckor i bilder

Det blev inget jobb på Grönan. Jag var magsjuk förra veckan och på när det var “gruppaudition” gick jag inte vidare. Det är synd eftersom jag vet att jag hade gjort ett bra jobb, det gör jag alltid när jag får arbeta och jag är en trevlig människa. Det var lika bra eftersom jag hade fruktansvärd magknip så jag fick gå hem betydligt tidigare och vila. Sedan i torsdags kom katterna Doris och Bubblan hit, då jag ska vakta dom en vecka. Hitills har det varit askul!

Trots dessa sjuka veckor så har jag hunnit med en hel del så jag tänkte spamma med bilder från påsk, katterna, min pojkväns födesledag och det jag fixat i mitt hem. Så här är några bilder jag samlat från Instagram. De är rätt roliga.

Man kan förstå med tanke på allt jag gjort trots sjukdom, att jag inte orkat blogga. Imorgon kommer ett rätt så spännande inlägg, iaf spännande för mig ;D

Leave a Reply

