I rullning…

Jag är full fart när det gäller trafikskolan. Jag har till och med bokat uppkörning och teoriprov i slutet av maj och jag är nervös. Hoppas bara det går bra. Jag känner mig väldigt trött och deppig (förmodligen på grund av sköldkörtel som strular till det för mig). Jag vill verkligen ta körkortet så jag ska försöka fokusera på det nu 2-3 veckors tid, så jag kan inte lova några blogginlägg under den tiden. Vi får se helt enkelt. Jag kommer också att ta en paus i jobbsökandet, jag orkar helt enkelt inte tänka på det. Jag har verkligen blivit deppig, av att vara sysslolös så denna intensivkurs kanske kommer vara bra för mig då jag ska köra flera gånger i veckan. Nästa jag postar något hoppas jag på att vara lite gladare.

Jag gillar iaf min trafikskola som ligger i Södertälje och här kommer en meme jag gjorde igår efter att ha sett en film om EcoDriving under en teoriförläsning.

flintstone

Titta en Pikachu-bil! Så rolig!!! ;D

pika-f1

 

Bildkälla: justfuckinggoogleit.com/

Leave a Reply

