Brum brum brum

Image

Bloggar mest för att inte låta bloggen dö. Jag kör fortfarande och det går sådär, har haft hälsoproblem pga av sköldkörteln och stress. Men jag kör på. Har inte så mycket mer att tillägga om det, utan uppkörning och teoripprov sker 22/5 och 25/5.

Annars saknar jag min älskling som är borta den här helgen för skivinspelning med sitt band. Jag har inga planer så jag ska spendera helgen själv, vilket är ok. Jag kan göra massa saker! Jag kan plugga teori, simma/gymma, städa, se på tjejfilmer och övningsköra lite om det går. Men ärligt, varför ska det vara så jobbigt att vara ifrån den man älskar i 3-4 dagar? Jag tror att det alltid är värst för den som blir kvar när den andra åker bort för man fortsätter med sina dagliga rutiner utan honom, och så är det värst första dagen. Imrogon är jag säker normal igen, men idag gör det fysikt ont att vara ensam och tvinngas sova i en tom säng.

Det blir att ta till min pojkvänssubstitut, snöleoparden! Han for sova med mig i natt haha.

snöleo

ragecomic

Snart är det tisdag kväll!

 

Image

 

 

Leave a Reply

