Inget körkort :'(

Usch, är inte på det bästa humöret just nu. Jag kuggade både teoriprovet och uppkörningen marginellt. Teoriprovet missade jag med ett ynka rätt, och uppkörningen kändes bra men tydligen så var jag inte så bra som jag trodde utan jag blev underkänd på grund av att jag inte gjorde någon slags “uppföljning” i korsningar och rondeller. Eftersom jag missade båda så får jag inte göra om uppkörningen för än om två månader. Jag hade hoppats på att ha körkort den här sommaren.

Image

Så nu har jag knappt några pengar, inget körkort, inget att göra.. Det lär ju inte bli den roligaste sommaren direkt. Men man får väl försöka se det ljusa ändå.. men just nu är det svårt.

Leave a Reply

