En jobbig period just nu…

Förra veckan var väldigt känslomässig för mig. Jag var stressad bland annat pga av körkonsert som var i lördags, men den är nu avklarad och jag hade en trevlig avslutning med mina körkompisar. Det som skulle varit provjobb förra veckan blev snarare en intervju och jag fick lära mig hur man bär tallrikar som servitris så jag kunde öva hemma inför provjobb som blir imorgon i stället. Går det bra så får jag jobb så håll tummarna!

Image

Men det är en annan grej som händer i mitt liv just nu, som har med min hälsa att göra som jag inte vet om jag borde berätta om här på bloggen. Jag är visserligen inte speciellt offentlig här, men jag har anhöriga som kan läsa. Jag kan säga så att det handlar om ifall jag får en diagnos eller inte. Om inte så behöver jag inte berätta alls, men OM jag får diagnosen så är jag osäker på hur mycket jag vill dela med mig av det. Vi får se helt enkelt. Det som är synd är att tanken med bloggen var att uttrycka mig själv utan filter, men den här gången måste jag vara försiktig, iaf innan jag får svar. Jag är väldigt rädd just nu för jag vet just nu inte hur sommaren, eller resten av mitt liv kommer att se ut! Bara att hålla ut!

Förrästen, vad tycker ni om mina sockor? Jag älskar dom, ;D

Leave a Reply

