Sommar!

Jag fattade inte att det faktiskt är sommar för än igår när jag upptäckte att det är två veckor till midsommar. Det fick mig att tänka på förra sommaren då jag hade följande checkllsta för sommaren 2012, som jag hittade på FB tror jag.

Image

Vet inte om jag fick så mycket gjort från den listan. Jag blev inte så brun, tror inte jag såg någon solnedgång och vilade gjorde jag nog inte så mycket, det var mycket stress faktiskt trots att jag typ hade sommarlov. Jag blev i alla fall kär förra sommaren, riktigt kär som jag inte trodde jag kunde bli. Jag var så nervös konstant, sov inte, åt inte och när jag inte fick träffa honom gjorde jag en massa musik. Det var hemskt att inte vara med honom! Ni vet väl att passion betyder lidande? Det var underbart också. Jag frågade honom i maj om han ville ha en sommarromans och han svarade “ja, men den får gärna fortsätta till hösten också”. Och preicis så blev det, för i början av september bestämde vi oss för att bli ihop och nu är det för alltid som gäller.

heart heart heart heart heart

Jag får se till att jobba på de andra punkterna den här sommaren ;D

Leave a Reply

