Awkward

Har inte mått så bra idag. Har läkartid på onsdag och stressar över det, min utredning ska börja, och det är läskigt. Borde sitta och söka jobb, för att socialen vill ha sin lista på 20 sökta jobb och jag har inte kommit upp till 20 jobb än i juni månad. Eftersom jag är känslomässigt utmattad har jag inte orkat så mycket idag. Men är glad att jag hittade serien Awkward som går på MTV. Hur kommer det sig att jag gillar dessa serier för en yngre publik? Jag tror att jag mentalt är 13 år och inte 25 så det måste vara därför. Serien är rätt cheesy och klyschig men huvudkaraktären, Jenna är så underbar. Serien hade varit hemskt utan henne. Sedan blir jag berörd av den romantiska biten, jag är ju tjej trots allt. ;D

Image

Image

Återigen, påminner detta mig om förra sommaren. Det är svårt att definera en relation, speciellt om man får höra frasen “jag är inte redo för ett förhållande”. Men ibland har även verkliga livet lyckliga slut. heart

Obs! Bilderna hittade på tumlr.

Leave a Reply

