Bilder från just nu

Har inte postat så mycket bilder på sistone. Så jag tänkte visa lite aktuella bilder. Här är två Instagrambilder från förra veckan. Jag skulle leta efter tejp och hittade massa 3D-glasögon och tänkte att jag skulle fota mig själv i dom haha. Vill även gör några roliga 3D-bilder så jag får använding för dom, jag gjorde sådana julkort en gång och postade dem tillsammans med ett par 3D-glasögon. Sedan har jag fått nya sandaler av mamma. Hon shoppade nya kläder till mig inför mitt provjobb som servitris och då fick jag även ett par nya sandaler som jag förälskade mig i, så sommaren är räddad!

Och här är några bilder jag tagit med min gamla systemkamera, passade på när jag fixat håret, vilket jag inte gör ofta och tänkte att jag kanske behövde ny porfilbild på Facebook. Det är verkligen svårt att fota sig själv med systemkamera, hahaha. Får använda stativ och tidutlösare nästa gång. Jag lekte runt med ljuset och lyckades få fram ett rätt så bra ljus. Den svartvita har jag till mitt CV, men jag tror jag behöver ett nytt snart.

spacefelix

Här har jag smygfotat min pojkvän när han spelar på sin keyboard (vilket jag älskar med honom, det var bland annat det som gjorde så jag föll för honom). Som ni ser hade jag lite för roligt i photoshop, men jag älskar resultatet. Stjärnor, katter, sloths, varmkorvar, enhörningar, regnbågar; jag älskar dessa saker! haha.

Sedan till sist men inte minst, har jag fått agera grafisk formgivare till min pojkväns band, Gullmarsplan. Blev tillfrågad att göra en affisch till ett musikevent, och jag tackade så klart ja. Denna affisch finns även i min portfolio! Vad tycker ni om den? Jag gillar 80-talskänslan den ger mig. Den får nog att tänka på Tetris och Rubiks kub heart

Jag älskar att vara kreativ och skapa bilder, och även om jag inte lyckats som grafisk formgivare så kommer jag fortsätta skapa bilder, antingen via formgivning, design eller foto. Det är en sak som är säker!

Leave a Reply

