Examensfirande

För ett par veckor sedan fick jag äntligen mitt examensbesked hem i brevlådan. Så nu har jag officelt en fil. kand. i Medieteknik. Min mamma fyller också 65 och går därför snart i pension. PÅ grund av semester och sånt så beslöt jag och mamma att vi skulle fira hennes pension och min examen ihop, vi var hemma hos henne i Slagsta men jag stod för maten. Jag ville först bjuda in en massa bekanta för att fira men sedan kände jag att jag helst ville fira med familjen så det blev en mysig middag med tacogratäng och min kära mor hade beställt cupcakes av mig, så jag använde ett recept av vaniljcupcakes av Hummingbird Bakery, som blev lyckade. Titta bara på bilderna! Jag är så glad för min familj!

Jag fick presentkort på Ikea i present av min storebror & company så idag har jag varit på Ikea och köpt hem fotoramar och lite annat smått och gått, så jag ska fixa fint hemma i lägenheten snart genom att rama in egna bilder jag gjort (har man inte råd med konst får man göra egen!). Mamma hade redan gett mig present för flera månader sedan när min C-uppsats var inlämnad och det var en resa till Teneriffa och ett halsband som jag valde själv från Swarowski och det är värt att nämnas för hon är den snällaste mamman! heart

Jag är väldigt stolt över mig själv! När jag var yngre trodde jag aldrig att jag skulle studera på högskolenivå och det trodde nog ingen annan heller. Så utifrån det är jag glad och stolt över mig själv! Jag har ännu inget jobb men jag har åtminstone gjort nånting med mitt liv och jag kommer vara tacksam för det i resten av mitt liv. rainbowshootingstar2

Leave a Reply

