Upp och ner

Jag tror nästan att jag är bipolär eller nåt. Det är så himla upp och ner med mig. Men det positiva är att jag är på relativt bra den här veckan (förutom några panikattacker jag fått). Jag håller på med en utredning på öppenpsykiatrin för att få hjälp med mina “episoder” av panik (jag kan vara bipolär men jag är inte tillräckligt påläst för att tro något på allvar, förhoppingsvis vet min psykolog vad som ska utredas). Förra veckan var jag verkligen nere, men den här veckan känner jag mig glad av okänd anledning (kanske för att jag har det rätt bra trots att jag saknar jobb?). Även min aptit har kommit på besök så jag har ätit idag utan att bli alltför illamående.

Nu är jag på lite bushumör.

Image

Haha,sån här humor har jag.

Leave a Reply

