Gif-animationer

En liten hobby jag har är att göra gif-animationer. jag är inte så bra som jag var en gång i tiden, men det är kul att ibland göra något kul. Det är egentligen inget märkvärdigt att kunna (så länge man inte är en gud på gif-animationer). Men det är ändå en skill, så jag har valt att lägge till gif-animtioner i min portfolio. Kolla här.

wilma rainbowshootingstar2 pill persikattloop heart cherrycola bow

Fick härmomdan höra ett roligt uttryck, nämligen “vintagewebbdesigner”. Hahaha, om det fanns sådana yrken skulle jag lätt få jobb. Det är bara att satsa på roliga gif-animationer som inte hör hemma (fast här på bloggen hör dom hemma eller hur?). Det är roligt i alla fall!

3 thoughts on “Gif-animationer

  1. Hallå tjejen!
    Jag har min första tävling (dagensblogg) på min blogg och det hade varit trevligt om du ville vara med för jag gillar din design och ditt innehåll! 🙂

Leave a Reply

