Min helg i Värmland

varmeland2

Så här fint har jag haft det den här helgen, visst är sjön vacker på kvällen? Jag har spenderat helgen i min mammas sommarstuga, Felix följde med och det blev två mysiga dagar i Värmland. Vi besökte Mårbacka, åt på Mormors Glasscafé och så blev det lite bad bastu och filmmys. Jag och Felix gjorde lasagne vilket har blivit lite av an tradition när vi besöker stugan. Jag tog med kameran och hoppades på att få fota lite fina bilder, men det blev inte mycket sånt tyvärr på grind av brist och tid och tråkigt väder.

Här är några bilder från systemkameran.

Och här är några spontana  bilder från moblien.

Leave a Reply

