♫ Make some music ^^

Jag försöker skriva och producera lite låtar. Som tur är har jag min kära Felix som är ett msuikaliskit geni (iaf enligt mig, and är lite för blygsam för att kalla sig så). Han köpte en ny keyboard och vi började spela in lite på en av mina låtar, det var så kul, det vore kul att låta folk får höra. Det har länge varit en dröm att skriva egna låtar och spela in dom.

Här är några av textrader i en låt jag skrivit som handlar om förra sommaren med min pojkvän, och här är de ankorna (eller änderna) som vi matade förra sommaren. Fint va?

ducks

Jag skriver på engelska eftersom det känns mer naturligt. Jag lyssnar sällan på svensk musik så det är rätt svårt att uttrycka sig i sång på svenska då. Sedan gillar jag att fler än svenskar kan ta del av det.

Det är skamligt att jag glömt posta denna. Det är en liten sak jag gjorde för ett par veckor sedan. Felix hjälpte så klart. Jag spelar keyboard, han gitarr. Det låter rätt så fint och det känns som början på något. Lyssna och (förhoppningsvis) njut!

Leave a Reply

