Staden drömmer våra liv och jag drömmer om semester

Det är lite segt med jobbsökeriet. För en gångs skull finns det en hel del jobb på platsbanken som jag vill söka men av någon anledning är jag för stressad för att sätta mig in i det. Jag stressar tyvärr av annat på gång. Katterna som jag vaktat kommer tillbaka nästa vecka och jag behöver städa innan de kommer. Och så är det uppkörning och teoriprov om två veckor, jag måste lämna in min telefon hos Apple (har fortfarande ingen wifi), så jag orkar inte tänka just nu. Jag skulle behöva semester (trots att jag inte har ett jobb haha).

Jag kan iaf glädjas åt Felixs bands nya singel. För ett tag sedan skapade jag lite fanart med inspiration av deras nya låt. Min pojkvän frågade mig om idé på CD-omslag och jag skissade en idé, som han inte verkade nappa på. Men jag gillade min idé och gjorde den ändå. Så här ser den ut.

Image

Känner ni igen byggnaderna i Gamla Stan? Jag tror låten är lite av en hyllning till Stockholm. Stockholm är ändå en rätt underbar stad. ;D

Lyssna på låten Staden drömmer våra liv av Gullmarsplan på Spotify

Leave a Reply

