♫ Min egen låt

Det känns lite synd att skriva egna låtar som ingen får höra, eller hur? Så här är den allra första låten som jag skrivit färdigt. Men kommer jag uppträda live? Troligtvist inte snart jag är en riktig fegis när det gäller att sjunga mina egna låtar inför folk. Förstår ärligt inte hur folk vågar, det känns lite pinsamt med text och allt men jag försöker att inte byr mig så mycket om vad folk tycker. Jag gillar det ju.

Jag ska besöka Apple Store idag då jag inte kunnat koppla upp mig via Wifi på 3-4 månader (och ja, jag har prövat att återställa och allt annat man kan tänka sig), och jag har fortfarande garanti kvar så förhoppningsvis fixar dom det. Jag passade därför på att spela in lite videoklip med mina sånger. Det kanske kommer fler klipp.

musicnoted
Här är min låt och en fin gif-animation jag gjort idag, hoppas ni gillar ;D

Leave a Reply

