Täby Centrum

Kolla karamellerna! Trodde jag var originell med regnbågs-citrus. Attans!

Igår blev det besök till Täby Centrum för att äntligen försöka fixa min Iphone som varit utan Wifi i ett par måndader och de gjorde helt enkelt så att jag fick en helt ny eftersom det var 60 dagar kvar på garantin. Så bra, eller hur? Täby Centrum är så jobbig eftersom det ligger så långt bort. jag menar oraka, Roslagsbanan!

Men det är ett kul centrum som har roliga affärer som Hollister, Apple Store och Sephora som jag brukar besöka utomlands. Jag måste poängtera att det var jättefin service på Sephora. Vanligtvis brukar jag inte vilja småprata med folk som jobbar i kassan men eftersom jag ville köpa badbrustabletter (som på bilden) som de har billigt så köpte jag massor och hon i kassan började prata om dom och sa att hon skulle pröva dom, och så pratade vi lite om det. Sedan frågade hon om jag ville ha gratis parfymprov.

fuck-ya-happy-cat-meme-generator-hell-yes-49e1cf

Haha, så jag fick gratis parfymprov av Marc Jaobs senaste. Blev så glad när jag gick ifrån Sephora. Måste absolut dit när  jag har råd ska köpa smink.

Jaja, det blev också nya Cola-glas från McDonalds som jag gillar att samla. Hade massor förut från McDonalds men de flesta har gått söner för jag är så klumpig :(. Och så köpte jag present till min brorsdotter, som jag ska blogga om senare. Även denna sjal från H&M följde med hem.

hmprod (1)

Mamma hatar döskallar, så jag ska ha den på mig idag när jag besöker henne. Muhahahahaha… 😛

One thought on “Täby Centrum

Leave a Reply

