Klarad uppkörning *vroom vroom*

 

717d6e7218f27a8c42555e4201870e62

Den här veckan har jag haft teoriprov och uppkörning. Jag missade teoriprovet med en poäng (51 av 65), IGEN! Det var inte så kul, men idag klarade jag i alla fall uppkörningen så jag är ett steg närmare körkortet. Fatta hur glad jag blev! Inga fler körlektioner, utan snart kan jag köra själv! ;D

a91c0b0aadcdc224300db9a21e315d9a

Så snart kan jag lägga till det som merit på mitt CV. Det som kvarstår är att klara teoriprovet och sedan lista ut hur jag ska få råd med en Mini Cooper. Ja jag älskar dom bilarna och jag vill gärna ha en som är mörkgrön, dom är helt klart finast. heart

 

020_Mini_Cooper_2002_green

 

Tills jag har ett jobb kan jag gå med i en bilpool och skaffa en Mini Cooper-sparbössa haha.

5

Obs! Bilderna är snodda.

One thought on “Klarad uppkörning *vroom vroom*

Leave a Reply

