Superenkel hemmagjord glass

GLASS

Jag har testat att göra hemmagjord glass i min glassmaskin. När jag fick höra att man endast kunde använda sig av vaniljvisp så var jag tvungen att pröva och det blev faktiskt väldigt bra. Både konsistensen och smaken blev bra. Behöver nog aldrig köpa färdig glass igen haha.

Använde mig av vaniljvisp + hackade kanderade nötter + några hackade bitar av Center = yum yum!

Receptet hittade jag här. Nästa gång ska jag testa frukt och/eller bär. ;D

Obs! Visst är bilden fin? Om du snor, länka gärna tillbaka!

Leave a Reply

