Körkort, baby!!!

20130807-215156.jpg

Yes!!! Jag klarade teorin och så här såg det ut när jag och F firade idag. Det kändes konstigt att fira med champagne så det blev ginger ale i stället (eftersom man inte ska dricka och köra samtidigt haha.

Herregud! Det var kaos idag när jag skrev teoriprov. De var serverproblem hos trafikverket vilket gjorde det så segt att genomföra provet så vi fick sitta över tiden så mycket vi behövde och det tog över två timmar!!!!!! Jag blev iaf godkänd och ville gråta både av lycka och frustration när det var över. Men tänk att jag blev godkänd och eftersom uppkörningen också var godkänd så får jag köra nu med mitt pass tills mitt körkort har anlänt. Oh yeah! Flrhoppningsvis redan imorgon.

*vrooooooom*

Leave a Reply

